Homeopater, igen

Jag har flera gånger tidigare behandlat ämnet homeopati och dess följeslagare här på bloggen, och även om jag till del kan sympatisera med de som faktiskt går till homeopater (det handlar möjligen för det mesta om ganska desperata människor, snarare än dumma människor är jag rädd) har jag aldrig riktigt förstått varesig de som köper homeopatiska preparat, eller de som gör dem.

 

Webcomicen Saturday Morning Breakfast Cereal, som för övrigt är en alldeles utmärkt webcomic och en av mina favoriter, behandlade nyligen ämnet i en serie:

 

Ahaaaaaaaa...


Serien finns att läsa här, och jag kan varmt rekommendera den. Jag är personligen för lågutbildad för att förstå de mer esoteriska matteskämten, men jag hänger med, och skrattar, för det mesta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0