Det värsta jag vet

Som Aron Flam sa på Raw för ett par år sedan: "Det värsta jag vet är när folk inleder en mening med orden 'Det värsta jag vet' och sen avslutar med något helt banalt".


Aron Flam, som här gör sitt bästa för att se ut som Jesper Rönndahl, en i övrigt mycket roligare komiker.

Exempel:
"Det värsta jag vet är när folk tar mjölk i téet." (Aron Flams exempel)

"Det värsta jag vet är när folk går före i busskön."

"Det värsta jag vet är när folk prasslar med godispappret på bion."



Men jag har ett exempel som verkligen är det värsta jag vet, värre än alla ovanstående, värre än att SD kom in i riksdagen och tillochmed värre än Paradise Hotel.

Tänk dig att du står i toalettkön. Toaletten är upptagen av en person av manligt kön, bakom dig står en person av kvinnligt kön och du är bara bekant med dessa, men har ingen av dem som Friend på Facebook.

Du nickar lite åt killen när han äntligen öppnar dörren, och lämnr företräde för dina bestyr. När du dock äntrar toaletten och låsrer dörren upptäcker du till din fasa att det är kiss på toalettringen. Inte mycket, men det är definitivt märkbart.


Nej, jag tänker inte photoshoppa in urin på sitsen.

I mitt eget fall är det vanligen inte en så stor grej, som naturvetare så är jag medveten om att urin vanligen är sterilt och därmed helt ofarligt, om än väldigt äckligt. Eftersom jag inte ägnar mig åt sittkissarsporter såsom innebandy eller basket är det heller ingen stor sak att bara ignorera urinet, pissa och sen gå därifrån. Det uppenbara dilemmat här är att personen efter i kön, som ju är kvinna, kommer helt klart att upptäcka urinet på ringen, och anta att det är ditt verk - för vem fan lämnar en toalett utan att göra rent efter sig, frånsett psykopaten som var där före dig?

Så då sitter man alltså i skiten, antingen så kan man torka upp efter någon annan eller så kan man stå ut med att bli stämplad som äcklad för evigt.

Det där är det värsta jag vet.

Kommentarer
Postat av: Richard

Haha, känner fan igen det där... fast jag är personen som i det fallet torkar upp efter killen. Det kan emellertid bero på att jag normalt sett är sittkissare (står dock vid urinering på offentliga toaletter) och vet hur vidrigt det är att sätta sig och få en blöt urinkyss på röven!

2010-11-05 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0